Om heel Nederland te voorzien van positieve energie, is Energiedirect.nl in zijn nieuwe campagne op een missie: zendtijd voor iedereen die een ander een hart onder de riem wil steken. 'We beseffen dat veel Nederlanders op dit moment wel een ander soort energie kunnen gebruiken.'
Het bedrijf geeft Nederlanders de komende tijd de ruimte om elkaar een energieboost te geven via (video)boodschappen. Die worden verzameld via de social media kanalen van energiedirect.nl. Vervolgens worden de boodschappen via televisie, internet en radio verspreid.
‘We beseffen dat veel Nederlanders op dit moment wel een ander soort energie kunnen gebruiken', zegt Marketing Directeur Leonoor van den Bogaard. 'Degenen die er een tandje bij zetten om ons land draaiende te houden, die juist nu alleen thuis zijn of die hun zaak tijdelijk moeten sluiten: met dit initiatief willen we mensen een goed gevoel geven in deze onzekere periode.’
De campagne is bedacht en geproduceerd door SuperHeroes Amsterdam. ‘Creativiteit viert hoogtij in deze roerige tijd, waarin er in hoog tempo veel verandert. Ons team kreeg zelf ook een energieboost om dit in no-time vanuit huis voor elkaar te krijgen en al die mooie videoboodschappen in een campagne samen te brengen', reageert creatief directeur Niek Eijsbouts.
Overigens is dit de laatste campagne die SuperHeroes voor Energiedirect doet. Het stokje wordt overgenomen door Accenture Interactive.
Credits: Concept & productie: SuperHeroes Amsterdam Geluid: Hielke Praagman Verantwoordelijk bij energiedirect.nl: Leonoor van den Bogaard, Wendy van der Linden, Roel de Kok |
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!