Overslaan en naar de inhoud gaan

Energiedirect verspreidt positieve energie in nieuwe campagne

Energiedirect.nl is in zijn nieuwe campagne op een missie: zendtijd voor iedereen die een ander een hart onder de riem wil steken.
Energiedirect
Energiedirect

Om heel Nederland te voorzien van positieve energie, is Energiedirect.nl in zijn nieuwe campagne op een missie: zendtijd voor iedereen die een ander een hart onder de riem wil steken. 'We beseffen dat veel Nederlanders op dit moment wel een ander soort energie kunnen gebruiken.'

related partner content for mobile comes here

Het bedrijf geeft Nederlanders de komende tijd de ruimte om elkaar een energieboost te geven via (video)boodschappen. Die worden verzameld via de social media kanalen van energiedirect.nl. Vervolgens worden de boodschappen via televisie, internet en radio verspreid.

‘We beseffen dat veel Nederlanders op dit moment wel een ander soort energie kunnen gebruiken', zegt Marketing Directeur Leonoor van den Bogaard. 'Degenen die er een tandje bij zetten om ons land draaiende te houden, die juist nu alleen thuis zijn of die hun zaak tijdelijk moeten sluiten: met dit initiatief willen we mensen een goed gevoel geven in deze onzekere periode.

De campagne is bedacht en geproduceerd door SuperHeroes Amsterdam. ‘Creativiteit viert hoogtij in deze roerige tijd, waarin er in hoog tempo veel verandert. Ons team kreeg zelf ook een energieboost om dit in no-time vanuit huis voor elkaar te krijgen en al die mooie videoboodschappen in een campagne samen te brengen', reageert creatief directeur Niek Eijsbouts.

Overigens is dit de laatste campagne die SuperHeroes voor Energiedirect doet. Het stokje wordt overgenomen door Accenture Interactive.

Credits: 

Concept & productie: SuperHeroes Amsterdam

Geluid: Hielke Praagman

Verantwoordelijk bij energiedirect.nl: Leonoor van den Bogaard, Wendy van der Linden, Roel de Kok

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in