Heineken lanceert een nieuwe video-campagne: 'Connections'. In de video laat de internationale bierbrouwer zien hoe we nu samen komen, proosten, connecten en disconnecten. Het is een proost, op alle manieren die gevonden zijn om nu te kunnen proosten.
It's the best way to get together
De video is herkenbaar en pretentieloos. Alleen thuis, of samen. Alleen aan tafel met een biertje, online proosten met vrienden terwijl de telefoon omvalt. Lopend door het huis met de laptop, zoeken naar de wifiverbinding. De batterij leeg op het verkeerde moment. Geen geluid, geen gehoor, geen Heineken. Het beeld verkeerd. Enkel een voorhoofd in zicht. Alles dat het proosten en samenzijn op dit moment is, wordt natuurgetrouw weergegeven in de één minuut en zeven seconden durende video met afsluitend de eenvoudige doch duidende boodschap:
'It's not the best get-together, but it's the best way to get together.'
Bekijk ook: Heineken bezorgt je heimwee en kippenvel met zijn ode aan nabij.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!