Deliveroo en de Eredivisie gaan samenwerken. Vanaf zondag 1 maart 2020, op 'Superzondag', wanneer de wedstrijden: PSV - Feyenoord en Ajax - AZ worden gespeeld, is de bezorgservice de ‘Official Food Delivery Partner’ van de Eredivisie voor het huidige en volgende competitieseizoen.
Volgens Deliveroo zijn de voetbaluitzendingen in het weekend goede momenten om een bezorgmaaltijd te nuttigen. Het is de volgende stap voor Deliveroo voor wat betreft dit soort overeenkomsten, dat eerder al soortgelijke partnerovereenkomsten sloot met organisaties van buitenlandse voetbalcompetities en -clubs als de FA Cup (UK), La Liga (Spanje), FIGC (Italië) en Paris Saint-Germain (Frankrijk).
Lokale restaurants
Naast samenwerkingen met ketens als KFC en Burger King, werkt Deliveroo ook met lokale restaurants. Volgens Deliveroo past het nationale imago van de Eredivisie als geheel goed bij de ambitie van van de maaltijdbezorger om haar dienst uit te breiden in Nederland. Deliveroo wordt, naast hoofdsponsor KPN en de maatschappelijke partner Vriendenloterij, de zevende officiële partner van de Eredivisie.
Campagne
Als onderdeel van de samenwerking gaat Deliveroo met haar restaurantpartners een selectie voetbalgerechten samenstellen en zijn er voor zowel klanten als bezorgers tickets te winnen voor Eredivisie-wedstrijden. De samenwerking zal zichtbaar worden op de kleding en tassen van de bezorgers en in de reclamecampagnes van Deliveroo. Aanstaande zondag is 2,50 euro korting op de Deliveroo-bestelling te krijgen door kortingscode 'Superzondag' te gebruiken.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!