Code d'Azur ontwikkelt film voor T-Mobile: ‘Zorg goed voor elkaar’

De commercial laat zien hoe de telecomprovider onderwijs en zorg steunt.

T-Mobile - Zorg goed voor elkaar
Code d'Azur

Digital agency Code d’Azur heeft een online video ontwikkeld voor T-Mobile. In de commercial wordt getoond hoe de telecomprovider de zorg en het onderwijs steunt. T-Mobile heeft voor verschillende zorg- en onderwijsinstellingen in totaal 20.000 simkaarten beschikbaar gesteld. De video brengt de echte ontvangers van de gratis simkaarten in beeld en is uitsluitend online te zien.

T-Mobile: Zorg goed voor elkaar

'Ontroerende verhalen'

De video toont hoe de medewerkers van onderwijs- en zorginstellingen in contact kunnen blijven met iedereen die ze zo hard nodig heeft. Volgens de telecomprovider zit achter elke aanvraag van gratis simkaarten een ontroerend verhaal.

Zo betrof het onder andere aanvragen voor kinderen uit achterstandswijken en kinderen uit probleemgezinnen zonder wifi-verbinding thuis. Verder vroegen docenten om simkaarten om contact te kunnen onderhouden met leerlingen zonder vaste huistelefoon. 

Leger des Heils

Er waren volgens T-Mobile verzorgingstehuizen die de simkaarten aanvroegen voor ouderen, zodat ze kunnen beeldbellen met familie omdat ze geen bezoek mogen ontvangen. Het Leger des Heils deed een aanvraag voor daklozen met ziekteverschijnselen, om deze via de telefoon eenvoudiger te kunnen volgen en te helpen.

Lees ook: Ondertussen bij… Tisha van Lammeren van T-Mobile

Credits

Klant: T-Mobile

Bureau: CODE D’AZUR

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie