CheapTickets, onderdeel van de internationale organisatie Travix, komt met de campagne ‘Je ticket naar’. Het merk wil met deze campagne, gemaakt Kokoro Amsterdam, laten zien dat elke reiziger bij CheapTickets terecht kan.
Dit wil de organisatie bereiken door in te zoomen op de verhalen achter tickets. Elke reiziger heeft een persoonlijke reden voor een vliegreis. De een gaat een weekend weg en de ander gaat op zakenreis. De campagne moet vliegen meer betekenis geven.
Vliegtuigmaatschappij Easyjet kwam onlangs ook met een nieuwe commercial waarmee het emotionele verbinding zoekt met reizigers. De video focust op de reisfantasieën van de passagiers aan boord, waarmee het vakantiegangers wil inspireren om met de Easyjet te reizen. Cheaptickets zoekt de verbinding door te laten zien dat reizigers voor elke reis op hun website terechtkunnen.
De campagne zal de komende tijd te zien zijn op tv en online in Nederland en België.
Klant: CheapTickets.nl en CheapTickets.be onderdeel van Travix
Global Content & Campaign Manager Travix: Joost de Wit
Commercial Director Benelux Travix: Thomas Wolters
Bureau: KOKORO Amsterdam
Account: Karin van Dalen
Creatie: Wouter Vanhaeren, Lynsey Schouten, Fenna Hibma, Simone van 't Zelfde
Strategie: Rik Heijmen
CSD: Rob-Jan Hendriks, Frieda Ulsamer de Waard
Productiemaatschappij: KOKORO inhouse o.l.v. CariolaProductie
Regie: Alain Friedrichs
DOP: Daan Bukman
Styling: Anne Smolders
Producer: Cariola van Beek
Productieleiding: Stefany Rietkerk
Edit: Patrick Schonewille
Animaties: Rolf van Slooten/Hylke Banga
Geluid/muziek: Melcher Meirmans Nanno (Rec Sound)
Grading: Judith de Boer/WRKS
Casting: Thea Meulenberg Casting
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!