Cannes: Nederland 20 keer op de shortlist op tweede dag

De meeste nominaties vallen in de categorie Brand Experience & Activation: tien.

Cannes Promenade
Cannes Lions

De shortlists in maar liefst zeven categorieën zijn vanochtend bekendgemaakt in Cannes. In totaal haalt Nederland daarin zestien nominaties. Nederland weet tien nominaties te scoren in Brand Experience & Activation en acht in Entertainment.

Brand Experience & Activation

4x Dutch Masterjuices - Philips - Ogilvy Amsterdam (in samenwerking met Ogilvy Singapore)
Pay with view – Opel – J. Walter Thompson Amsterdam
Ford Handicab – Ford – Ogilvy Amsterdam
KPN Safe Lock – KPN – N=5
Connecting seats – KLM – DDB & Tribal Amsterdam
Through the eyes of a refugee – Amnesty international – TBWA\Neboko
The Lioness Crest – Nike – Wieden + Kennedy Amsterdam

Entertainment

2x Holland For Gold episode 3 Heineken (Holland Heineken House) New Amsterdam Film Company
2x Evert_45 KPN N=5
Through the eyes of a refugee – Amnesty international – TBWA\Neboko
A comedian’s worst nightmare – The FSHD Foundation – Grey Amsterdam
Blij met Sjoerd – Albert Heijn - TBWA\Neboko
Samsung Smartsuit – Samsung – Cheil Worldwide Amsterdam

Digital Craft Lions

Nike React Game of Go - Nike - MediaMonks
 

Entertainment for Music

Absolut #thisisourhouse – Absolut Vodka – First Day of Spring
 

Zie voor al het Cannes nieuws ons dossier

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie