De shortlists in maar liefst zeven categorieën zijn vanochtend bekendgemaakt in Cannes. In totaal haalt Nederland daarin zestien nominaties. Nederland weet tien nominaties te scoren in Brand Experience & Activation en acht in Entertainment.
Brand Experience & Activation
4x Dutch Masterjuices - Philips - Ogilvy Amsterdam (in samenwerking met Ogilvy Singapore)
Pay with view – Opel – J. Walter Thompson Amsterdam
Ford Handicab – Ford – Ogilvy Amsterdam
KPN Safe Lock – KPN – N=5
Connecting seats – KLM – DDB & Tribal Amsterdam
Through the eyes of a refugee – Amnesty international – TBWA\Neboko
The Lioness Crest – Nike – Wieden + Kennedy Amsterdam
Entertainment
2x Holland For Gold episode 3 Heineken (Holland Heineken House) New Amsterdam Film Company
2x Evert_45 KPN N=5
Through the eyes of a refugee – Amnesty international – TBWA\Neboko
A comedian’s worst nightmare – The FSHD Foundation – Grey Amsterdam
Blij met Sjoerd – Albert Heijn - TBWA\Neboko
Samsung Smartsuit – Samsung – Cheil Worldwide Amsterdam
Digital Craft Lions
Nike React Game of Go - Nike - MediaMonks
Entertainment for Music
Absolut #thisisourhouse – Absolut Vodka – First Day of Spring
Zie voor al het Cannes nieuws ons dossier
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!