Overslaan en naar de inhoud gaan

Brand New Day lanceert tweede campagne met Sander Schimmelpenninck: ‘Iedereen een extra pensioenpotje’

De online bank stapt voor de nieuwe campagne over van MediaMonks naar Dawn.
brand new day campagne
Sander Schimmelpenninck heeft serieuze boodschap in Brand New Day-campagne
brand new day campagne
Sander Schimmelpenninck heeft serieuze boodschap in Brand New Day-campagne

Veel Nederlanders staan er niet goed voor met hun pensioen, stelt Brand New Day. Ook mensen die wel pensioen opbouwen, komen mogelijk toch tekort als ze later stoppen met werken. 'Dat komt omdat de dekking van ons stelsel om allerlei redenen onder druk staat. Toch bouwt vrijwel niemand extra vermogen op om het ontstane pensioengat te dichten', aldus de online bank.

related partner content for mobile comes here

In de nieuwe campagne doet Brand New Day een poging om Nederland 'een spiegel' voor te houden. Sander Schimmelpenninck is net als de eerdere campagne begin dit jaar de brenger van de boodschap. Waar de campagne in februari ontwikkeld is door MediaMonks, tekent nu Dawn voor concept en creatie. Het Amsterdamse reclamebureau is een verdere samenwerking 'aan het verkennen'.

Bas van Beusekom, cco Brand New Day: 'We zijn in de tijd van de  woekerpolissen opgericht als challenger die de consument beter en goedkoper wil helpen dan de standaard pensioenverzekeraars. Gelet op de actuele discussie over pensioenen en het grote pensioengat van veel Nederlanders is er voor ons nog voldoende ruimte om te groeien.’

Esther Overmars, strategy lead Dawn, over de campagne: 'Geen conceptuele taal en grote beloftes, maar mensen confronteren met feiten die ze begrijpen. We zeggen niet wat mensen anders moeten doen, maar gaan naast ze staan.'

De campagne met de pay-off 'Iedereen een extra pensioenpotje' wordt uitgerold op televisie, radio en online. Bekijk 'm hieronder:

Credits:
Klant: Brand New Day
Bureau: Dawn. A Springbok Agency.
Productie: Czar

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in