Social content bureau Blauw Gras zal voortaan de digitale campagnes van de Hartstichting op zich nemen. Dat laat het bureau woensdag weten. De samenwerking wordt begin volgend jaar afgetrapt met verschillende campagnes, waaronder een nieuwe merkcampagne.
'Met een gedegen strategische aanpak en verfrissende creativiteit bewijst Blauw Gras veel expertise in huis te hebben. Dat geeft ons het vertrouwen om samen ons merk en onze digitale strategie verder te ontwikkelen. Bijkomend voordeel is dat we op deze manier gebruikmaken van de verschillende expertises binnen Ace, waar Blauw Gras onderdeel van is', reageert Dideke van Lieshout van de Hartstichting.
'De Hartstichting is een van de meest vooruitstrevende NGO’s van Nederland', zegt Erik Wiese, oprichter van Blauw Gras. 'De ambitie om de transitie te maken naar digital first onderstreept dit. Wij kunnen niet wachten om deze stap samen met de Hartstichting te gaan maken.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!