Artis komt met campagne Artis Leeft en vernieuwde beeldtaal

Alle gezichten van Artis worden bij elkaar gebracht. Van het kleinste leven in Micropia tot de grenzenloze ruimte in het Planetarium.

Artis is een campagne gestart met als pay-off ‘Artis leeft’. Deze benadrukt de onderlinge verbondenheid tussen mens, dier, planten, microben en planeten.

Sinds de oprichting van Artis in 1838 is het enorm veranderd. Het begon als een plek waar wetenschap en verwondering over de natuur elkaar raakten, en is nu een plek waar je weer ontdekt hoe jij als mens onderdeel bent van de natuur. 

De nieuwe campagne vraagt dan ook: wat hebben jij, de kleine panda en een klaproos overeen? We leven allemaal op dezelfde plek, zijn allemaal afhankelijk van elkaar en zijn zo allemaal onlosmakelijk verbonden. Daarnaast zijn ze ook allemaal te vinden in Artis. 

In ‘Artis leeft’ worden alle gezichten van Artis bij elkaar gebracht. Van het kleinste leven in Micropia, het in de ogen aankijken van een Roodoogmaki-kikker in het Park tot de overweldigende ruimte in het Planetarium.

Emoties die vertolkt worden door Gerda Havertong (bekend van onder meer Sesamstraat) die haar stem leende aan de campagne.

De campagne is de eerste binnen de compleet vernieuwde beeldtaal, eveneens door Dawn/Springbok gemaakt. 

De campagne is overal te zien, van (D)OOH, print, sociale media tot en met de bioscoop.

Credits
Klant: Artis
Bureau: Dawn/Springbok

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie