De campagne is ontwikkeld in samenwerking tussen Unilever en Wunderman Thompson Benelux. Tegelijk met deze campagne wordt ook een nieuwe haarlijn met natuurlijke ingrediënten uitgebracht: Andrélon Pro Nature.
Andrélon bouwt al 15 jaar samen met Wunderman Thompson aan het merk. Ze vinden nu dan ook dat het tijd werd voor een frisse wind. ‘De nieuwe generatie haarverzorgingsgebruikers kijkt heel anders naar reclame én naar haarverzorging. Zij willen nog steeds een bepaalde eindlook, zoals volume of een perfecte krul. Maar ze letten ook op het gebruik van bepaalde ingrediënten, of juist het ontbreken ervan’, vertelt Lidewei Derksen, Lead Beauty & Wellbeing bij Unilever. ‘We willen de harten van de jongere doelgroep veroveren en tegelijk onze bestaande gebruikers blijven aanspreken. De nieuwe campagne is dan ook nog net zo Nederlands en straalt net zoveel plezier uit. Maar wel op een heel nieuwe manier’
Andrélon wil met deze nieuwe campagne een eind maken aan de vooroordelen rondom haar. ‘Want wie zegt dat lang haar mooier is dan kort? Waarom zou je grijs haar moeten verven?’ licht Derksen toe. ‘Wij willen graag laten zien dat je mooi bent, precies zoals je bent.’ In de campagnefilm zijn een heleboel verschillende soorten haar te zien. Ongepolijst, wapperend in de wind en zelfs met een eerste grijze haar. En dat moet gevierd worden volgens Andrélon.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!