In de nieuwe paascampagne is de hoofdrol weggelegd voor de oma van de Albert Heijn-familie. Het is voor het eerst dat niet Ilse, maar haar inmiddels net zo bekende moeder deze rol toebedeeld krijgt. Het doel van de campagne, die op televisie, online en in print te zien is, is om het zogenoemde paasassortiment van de supermarktketen over de bühne te brengen. De campagne is ontwikkeld door TBWA\Neboko, het vaste bureau van Albert Heijn.
Albert Heijn verstopt de komende twee weken paaseieren in de tv-commercial, de Bonusfolder en op zijn eigen website. Klanten kunnen via de social-kanalen van de supermarkt laten weten hoeveel eieren ze hebben gevonden en ze maken zodoende kans op een boodschappencadeaubon van 50 euro.
Gemengde gevoelens
In de tv-commercial zien we 'oma' (gespeeld door de 68-jarige Raymonde de Kuyper) zich verkleden als paashaas. Ilse herinnert haar moeder als paashaas nog goed uit haar jeugd - en daar heeft ze gemengde gevoelens bij. Het weerhoudt oma niet ervan het pak weer 's van zolder te halen en haar kleinkinderen en schoonzoon te verrassen. Of dat goed gaat laat zich raden...
Albert Heijn heeft naar eigen zeggen het grootste assortiment aan paaseieren van Nederland, zoals zogenoemde verstopeieren, XL-eieren, glittereieren en eieren 'die je in het gras écht niet ziet'. Ook heeft de blauwe super een XL Donutcake, verrassingstulband en vegan assortiment in de aanbieding. Daarnaast maakt de cronut, een kruising tussen een croissant en donut, overgewaaid uit Amerika, na tien jaar zijn comeback. Het mag duidelijk zijn dat deze producten de komende weken gretig aftrek moeten vinden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!