Supermarktmanager Ilse heeft zo haar bedenkingen bij de 'surprise act'.
De campagne staat in het teken van 'het lekkerste uit Nederland', en daar valt dj Tony Junior volgens supermarktmanager Ilse ook onder.
De supermarktketen presenteert variëteit aan zomeracties om klanten bij te staan tijdens de verwachte zomerfeestjes: introductie kraskaart.
De EK-campagne van de supermarktketen, met spelers als Wijnaldum, Depay en Blind, toont dat klanten kunnen sparen voor Hollandicons-tattoos.
De supermarktketen wil verrassen deze Lente door voor het Paasweekend nieuwe Culii-seizoensgerechten en Streeckgenoten te introduceren.
Nieuwe tv-commercial van AH legt nadruk op Prijsfavorieten en Bonusaanbiedingen.
De supermarktketen legt focus op Prijsfavorieten waarmee iedereen lekkere en betaalbare gerechten zou kunnen bereiden.
Volgens de Zaanse grootgrutter genieten we juist nu meer van producten die van dichtbij komen.
Dat het Albert Heijn nog steeds ontbreekt aan een heldere merkidentiteit, wordt in de nieuwe campagne fnuikend zichtbaar.