Overslaan en naar de inhoud gaan

Vriendin van Ilse date Barman Victor (First Dates) in nieuwe campagne Albert Heijn

De supermarktketen legt focus op Prijsfavorieten waarmee iedereen lekkere en betaalbare gerechten zou kunnen bereiden.
Vriendin van Ilse date Barman Victor van First Dates in nieuwe campagne Albert Heijn
Vriendin van Ilse date Barman Victor van First Dates in nieuwe campagne Albert Heijn
Vriendin van Ilse date Barman Victor van First Dates in nieuwe campagne Albert Heijn
Vriendin van Ilse date Barman Victor van First Dates in nieuwe campagne Albert Heijn

Albert Heijn wil lekker eten voor iedereen betaalbaar en gemakkelijk maken. In de nieuwe campagne zet de supermarktketen daarom de 12 meest gegeten gerechten van Nederland centraal, zoals Bami, Boerenkool met worst, Spaghetti bolognese of een Hollandse gehaktbal. Voor ieder wat wils verwacht de Zaanse grootgrutter. Het bedrijf van shopmanager Ilse geeft daarbij aan dat de betreffende recepten allemaal te bereiden zijn met de zogenoemde Prijsfavorieten, een gerecht zou dan slechts twee Euro per persoon kosten. Prijsfavorieten zijn de producten waarvan Albert Heijn claimt dat deze altijd laag geprijsd zijn. 

related partner content for mobile comes here

Barman Victor

In de bij de campagne behorende commercial, ontwikkeld door TBWA\Neboko & Holy Fools, komt de vriendin van Ilse telkens op bezoek met een nieuwe vriend/date. Ze wisselt veel van vriendjes om de ware liefde te vinden, ondertussen krijgt ze ook zoveel mogelijk wisselende gerechten voorgeschoteld. Misschien vindt ze in barman Victor, bekend van het programma First Dates, uiteindelijk toch de liefde van haar leven.

Bekijk de commercial: 

Koken onder de 2,- p.p. Lekker toch.

Lees ook: 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in