Albert Heijn wil lekker eten voor iedereen betaalbaar en gemakkelijk maken. In de nieuwe campagne zet de supermarktketen daarom de 12 meest gegeten gerechten van Nederland centraal, zoals Bami, Boerenkool met worst, Spaghetti bolognese of een Hollandse gehaktbal. Voor ieder wat wils verwacht de Zaanse grootgrutter. Het bedrijf van shopmanager Ilse geeft daarbij aan dat de betreffende recepten allemaal te bereiden zijn met de zogenoemde Prijsfavorieten, een gerecht zou dan slechts twee Euro per persoon kosten. Prijsfavorieten zijn de producten waarvan Albert Heijn claimt dat deze altijd laag geprijsd zijn.
Barman Victor
In de bij de campagne behorende commercial, ontwikkeld door TBWA\Neboko & Holy Fools, komt de vriendin van Ilse telkens op bezoek met een nieuwe vriend/date. Ze wisselt veel van vriendjes om de ware liefde te vinden, ondertussen krijgt ze ook zoveel mogelijk wisselende gerechten voorgeschoteld. Misschien vindt ze in barman Victor, bekend van het programma First Dates, uiteindelijk toch de liefde van haar leven.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!