Nieuwe Albert Heijn-campagne verrassend: Ilse verwacht een baby

De supermarktketen wil verrassen deze Lente door voor het Paasweekend nieuwe Culii-seizoensgerechten en Streeckgenoten te introduceren.

Verrassing in nieuwe Albert Heijn-campage: Ilse is zwanger
TBWA\Neboko

Albert Heijn lanceert een nieuwe campagne gericht op het aankomende Paasweekend. De supermarktketen geeft aan haar publiek te willen verrassen voor dat weekend. In de commercial, ontwikkeld door TBWA\Neboko, is het Ilse die haar familie met meer dan eten wil verrassen: ze is in verwachting, al wist iedereen dat al. Albert Heijn noemt Pasen het moment van het jaar om thuis samen te ontbijten, te brunchen of te dineren. Onder het motto ‘Volop Pasen, vol verrassingen’ prijst de Zaanse grootgrutter het AH Excellent-assortiment, elf nieuwe Culii seizoensgerechten en 90 nieuwe Streeckgenoten aan.

UPDATE: De baby is inmiddels geboren. Het is een meisje.

 

De Volop Pasen, Vol Verrassingen-commercial

Volop verrassingen

Stollenactie

Net als in december zegt Albert Heijn ook weer een stollenactie te houden: van elke verkochte feeststol tot en met tweede paasdag gaat er 1 euro naar het Rode Kruis, Linda foundation en Voedselbanken Nederland. ‘Na de vorige actie is €1.637.176 gedoneerd aan de voedselhulpprogramma’s van die partijen.’

Culii & Streeckgenoten

Culii-gerechten van Appie zijn gerechten met wisselende smaken van het seizoen. In totaal, met de nieuwe gerechten erbij, zouden er nu 23 verkrijgbaar bij zijn Albert Heijn. Streeckgenoten zijn producten van lokale slagers, bakkers en kaasmakers. Albert Heijn zegt inmiddels 230 Streeckgenotenproducten aan te bieden. Verder wordt er een nieuwe editie van Allerhande aangekondigd met de titel ‘Leve de lente’, die ook gericht is op het Paasfestijn.

Lees ook: 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie