Nederland wint 8 prijzen bij The One Show

Waar Cannes Lions dit jaar niet doorgaat, besloot de Amerikaans reclame-industrie - hoe typisch - dat 'The One Show must go on'.

Still uit het prachtige Volvo Lifesaver

Zo won Isobar / Achtung! mcgarrybowen 3 prijzen voor Volkswagen Road Tales - op 17 en 18 juni wordt bekend gemaakt welke kleur Pencil (goud, zilver, bronze of groen) alle finalisten krijgen.

Road Tales won in de categorieën Branded Entertainment - Mobile Apps, Creative Use of Data - Real-Time en Experiential & Immersive.

Wieden + Kennedy Amsterdam won 2 filmprijzen in de categorieën Film - Cinema Advertising en Online Films & Video - Long Form (specifiek voor de film 'Sonne') met de campagne Just Do It: Helden voor Nike Germany.

Grey - Ogilvy Social.Lab en Smarthouse Films wonnen in de categorie Health, Wellness & Pharma - Innovation met Lifesaver voor Volvo Cars Nederland.

In de categorie Out of Home - Brand Installations won Wieden + Kennedy Amsterdam voor Nike EMEA met Giannis Antetokounmpo: Mt. Olympus.

En tot slot won Wieden + Kennedy Amsterdam in de categorie Social Media - Active Engagement voor Nike Kids ook nog met You're It.

Bekijk alle winnende films en cases hieronder:

Mochten de winnaars er eentje op kantoor hebben willen liggen
Mochten de winnaars er eentje op kantoor hebben willen liggen

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie