‘2021. Hopelijk wordt het beter’
De ontroerende commercial ‘2021, hopelijk wordt alles beter’ is de afsluitende video die het voorgaande jaar treffend samenvat. Studenten van de Nederlandse Filmacademie, regisseur Thijs Bouman en cameraman Yorrick van der Gugten ontwikkelden samen met productiebureau Hardzout de niet-commerciële commercial. De talenten wilden een ander geluid laten horen dan de gevestigde orde van kerst- en nieuwjaarscommercials. De video ging viral en is inmiddels meer dan 300.000 keer bekeken.
De video: ‘2021. Hopelijk wordt het beter’
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu'Hoopvolle toon'
Bouman vertelt over de alternatieve video die niet in opdracht is ontwikkeld van een derde partij: ‘Ondanks dat wij ook geloven dat het ontzettend belangrijk is in deze tijden een hoopvolle toon aan te houden kun je er niet omheen dat vorig jaar voor velen ook een nachtmerrie was. Met het uitgangspunt dat 2021 hopelijk licht in de duisternis zal brengen wilden wij met een lach en een traan nog een keer terugkijken op de ellende die 2020 was.’
Lees ook:
- Koffiedik Kijken gaat door
- Bavaria presenteert grootste 0.0%-campagne ooit: ‘Zo. Als pils’
- Frummel van Staatsloterij beste Kerstcommercial 2020
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid