Overslaan en naar de inhoud gaan

Bavaria presenteert grootste 0.0%-campagne ooit: ‘Zo. Als pils’

‘Dit alcoholvrije bier is de nieuwe standaard in de markt, want het smaakt echt naar pils.’
Bavaria presenteert grootste 0.0%-campagne ooit: ‘Zo. Als pils’
Bavaria presenteert grootste 0.0%-campagne ooit: ‘Zo. Als pils’
© Fama Volat
Bavaria presenteert grootste 0.0%-campagne ooit: ‘Zo. Als pils’
Bavaria presenteert grootste 0.0%-campagne ooit: ‘Zo. Als pils’
© Fama Volat

Bavaria presenteert een nieuw 0.0% bier waarvan het claimt dat het echt smaakt als alcoholhoudend pils. Om de claim kracht bij te zetten lanceert de brouwer uit Lieshout, onderdeel van Swinkels Family Brewers, de grootste 0.0%-campagne van Bavaria ooit: ‘Zo. Als pils’. Met de campagne, ontwikkeld door Fama Volat, wil de brouwer vol inzetten op het alcoholvrije segment.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in