Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo neemt DDB Unlimited afscheid van KLM

'Good luck at your next destination'
Afscheid
Afscheid
Afscheid
Afscheid

Langlopende bureau-klant-relaties, ze komen steeds minder vaak voor. De 14-jarige relatie tussen DDB Unlimited en KLM was er zo een. Recent werd bekend dat daar - met KLM's keuze voor Dentsu - een einde aan komt.

related partner content for mobile comes here

Zoals het een waardig bureau betaamt, komt DDB Unlimited met een passende afscheidsgroet:

'It was amazing.
We enjoyed every minute of it.
Good luck at your next destination'

Zie de twee minuten durende afscheidsvideo hieronder.

DDB Unlimited bids KLM a fond farewell

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in