Zilveren Kruis gaat voor Dawn als merkbureau

Vanaf 2020 zal deze nieuwe strategie zichtbaar zijn in (merk)campagnes en alle andere activiteiten.

Zorgverzekeraar Zilveren Kruis heeft na een pitch gekozen voor Dawn als haar merkbureau. Het afgelopen halfjaar is gewerkt aan de nieuwe merkstrategie en een interne launch. Vanaf 2020 zal deze nieuwe strategie zichtbaar zijn in (merk)campagnes en alle andere activiteiten.

Jan-Willem Evers (Directeur Commercie Zilveren Kruis: ‘Deze tijd vraagt om een helder en bovenal sterk geïntegreerd én onderscheidend merk, met als doel om proposities, marketing en communicatie op elkaar aan te laten sluiten vanuit één centrale strategische gedachte.’

David Snellenberg (Dawn); ‘We zijn ontzettend blij met A-merk Zilveren Kruis. Al een half jaar zijn we met elkaar onderweg om de basis te leggen voor een merkstrategie en een bijbehorende positionering. Ik geloof dat Zilveren Kruis een waardevolle rol kan spelen in Nederland en ik ben trots dat Dawn hierin van betekenis kan zijn.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie