Overslaan en naar de inhoud gaan

Qontent matters wordt contentbureau voor T-Mobile, Tele2 en Ben

Het Amsterdamse bureau gaat aan de slag om 'de always-on aanwezigheid' van T-Mobile, Tele2 en Ben binnen online kanalen verder te vergroten.
T-mobile
T-mobile

T-Mobile Nederland heeft na een pitch gekozen voor qontent matters als nieuwe contentpartner. Het Amsterdamse bureau gaat aan de slag om de always-on aanwezigheid van T-Mobile, Tele2 en Ben binnen online kanalen verder te vergroten en daarbij een positieve bijdrage te leveren aan brand awareness, engagement en sales. TBWA\Neboko blijft het vaste reclamebureau van T-Mobile.

related partner content for mobile comes here

Activiteiten stroomlijnen

Met drie merken en een aanzienlijk netwerk van leveranciers, werd het volgens de telefoonreus tijd om de activiteiten te stroomlijnen en zo te zorgen voor meer synergie. Om de merken binnen het digitale speelveld te laden, gaat qontent matters onder andere aan de slag om de merkpositionering van T-Mobile door te vertalen naar een contentstrategie. Hierbij staat het blog, dat binnenkort door qontent matters vernieuwd wordt, centraal als communicatiekanaal. 

Margaret Kreuger, Manager Brand & Customer Communications bij T-Mobile Nederland: 'Samen met qontent matters kunnen we de volgende stap zetten om de drie merken binnen online kanalen nóg beter te laden. Kwalitatieve content, een gedegen distributieplan en een effectieve inzet spelen daarbij een belangrijke rol.'

Uitdagend

Robin van Polen, Managing Director bij qontent matters: 'Pitchen tijdens de huidige pandemie was uitdagend. Maar door in te spelen op de actualiteit en daarbij te denken in oplossingen, wisten we het proces op een persoonlijke ‘corona-proof’-manier voort te zetten. Met onze bewezen concept- en executiekracht weet ik zeker dat we T-Mobile, Tele2 én Ben naar een hoger niveau zullen tillen. We kijken uit naar een fijne samenwerking met T-Mobile én Tbwa/Neboko om zo gezamenlijk mooie resultaten neer te zetten.'

Lees ook: T-Mobile na selectieprocedure naar TBWA\Neboko voor merken T-Mobile, Tele2 en Ben
Lees ookT-Mobile presenteert Unlimiteds-campagne voor 5G
Lees ookLeo Hensen (T-Mobile): ‘Als merk willen we menselijker in de markt staan’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in