T-Mobile Nederland heeft na een pitch gekozen voor qontent matters als nieuwe contentpartner. Het Amsterdamse bureau gaat aan de slag om de always-on aanwezigheid van T-Mobile, Tele2 en Ben binnen online kanalen verder te vergroten en daarbij een positieve bijdrage te leveren aan brand awareness, engagement en sales. TBWA\Neboko blijft het vaste reclamebureau van T-Mobile.
Activiteiten stroomlijnen
Met drie merken en een aanzienlijk netwerk van leveranciers, werd het volgens de telefoonreus tijd om de activiteiten te stroomlijnen en zo te zorgen voor meer synergie. Om de merken binnen het digitale speelveld te laden, gaat qontent matters onder andere aan de slag om de merkpositionering van T-Mobile door te vertalen naar een contentstrategie. Hierbij staat het blog, dat binnenkort door qontent matters vernieuwd wordt, centraal als communicatiekanaal.
Margaret Kreuger, Manager Brand & Customer Communications bij T-Mobile Nederland: 'Samen met qontent matters kunnen we de volgende stap zetten om de drie merken binnen online kanalen nóg beter te laden. Kwalitatieve content, een gedegen distributieplan en een effectieve inzet spelen daarbij een belangrijke rol.'
Uitdagend
Robin van Polen, Managing Director bij qontent matters: 'Pitchen tijdens de huidige pandemie was uitdagend. Maar door in te spelen op de actualiteit en daarbij te denken in oplossingen, wisten we het proces op een persoonlijke ‘corona-proof’-manier voort te zetten. Met onze bewezen concept- en executiekracht weet ik zeker dat we T-Mobile, Tele2 én Ben naar een hoger niveau zullen tillen. We kijken uit naar een fijne samenwerking met T-Mobile én Tbwa/Neboko om zo gezamenlijk mooie resultaten neer te zetten.'
Lees ook: T-Mobile na selectieprocedure naar TBWA\Neboko voor merken T-Mobile, Tele2 en Ben
Lees ook: T-Mobile presenteert Unlimiteds-campagne voor 5G
Lees ook: Leo Hensen (T-Mobile): ‘Als merk willen we menselijker in de markt staan’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!