Swinkels Family Brewers, bekend van merken als Bavaria, Palm en Swinckels, heeft na een uitgebreid en intensief pitchtraject waaraan zes verschillende mediabureaus deelnamen, Zigt gekozen als haar nieuwe mediabureau voor alle on- en offline mediavraagstukken. Het bureau gaat zich vanaf 1 januari 2021 bezighouden met de marketing-, campagne- en mediastrategieën van de biermerken in Nederland.
John Mouthaan, Global Online Manager Swinkels Family Brewers: ‘Doorslaggevend in de keuze voor Zigt was de zeer sterke, op data en inzichten gebaseerde strategie. Bovendien hanteert Zigt transparante en daarmee ook voordelige mediatarieven waarmee we nog meer uit onze budgetten halen. Los van de inhoud was er vanaf de eerste kennismaking ook een goede klik met het team. De werkwijze en visie van Zigt sluit goed bij ons aan, waardoor we elkaar versterken en verder kunnen komen.'
Rogier Bruggeman, directeur van Zigt: ‘Tijdens de intensieve pitch voelden we al heel snel de overeenkomsten in DNA tussen Swinkels Family Brewers en Zigt. We delen de passie voor merken, samen met alle business partners voor het maximale resultaat willen gaan en het sterke nationale, lokale profiel. De komende tijd gaan we werken aan goede datagedreven strategische kaders voor de merken, alsmede het juist inrichten van tooling en dashboarding en vanaf 2021 zullen we ook de volledige uitrol van alle media-adviezen voor onze rekening nemen.’
Aanstaande maandag op Adformatie een interview met beide heren. 'De rol van een mediabureau is niet meer te vergelijken met vroeger.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!