Overslaan en naar de inhoud gaan

Simon Harris directeur trading desk en mediaperformance DPG Media

Brit moet bijdragen aan digitale versnelling mediabedrijf.
Simon Harris
Simon Harris

Simon Harris is begonnen als directeur trading desk en media performance voor de Nederlandse tak van DPG Media. 

De Brit - afkomstig uit Londen - komt van MightyHive, waar hij head of growth EMEA was. Hij leiddee eerder diverse trading desks bij onder andere Dentsu Aegis Network, iProspect, Mindshare en IPG Mediabrands.

related partner content for mobile comes here

Binnen DPG Media moet hij adverteerders en bureaus helpen betere prestaties te halen uit de digitale merken van DPG Media. Centraal staan het bieden van betrouwbare content en de veiligheid van persoonsgegevens.

Harris zegt dat de digitale industrie momenteel ingrijpende veranderingen doormaakt. 'Deze veranderingen bieden veel kansen voor een organisatie als DPG Media, met sterke data asset.'

Volgens Stefan Havik, directeur digital business development bij DPG Media, wordt Harris 'wereldwijd gezien als invloedrijke autoriteit op het gebied van programmatic optimalisatie'.

Eerder trok DPG Media al Alessandro De Zanche aan data lead, ook afkomstig uit Londen. 'De keuze voor deze twee experts heeft alles te maken met de digitale versnelling van DPG Media', zegt Havik.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in