Overslaan en naar de inhoud gaan

Swinkels Family Brewers kiest na intensieve pitch voor mediabureau Zigt

Zigt gaat zich vanaf 1 januari 2021 bezighouden met de marketing-, campagne- en mediastrategieën van de biermerken in Nederland.
Swinkels
Swinkels is bekend van merken als Bavaria en Swinckels, maar ook merken zoals La Trappe, Cornet, Palm en 8.6 vallen onder de Lieshoutse…
Swinkels
Swinkels is bekend van merken als Bavaria en Swinckels, maar ook merken zoals La Trappe, Cornet, Palm en 8.6 vallen onder de Lieshoutse…

Swinkels Family Brewers, bekend van merken als Bavaria, Palm en Swinckels, heeft na een uitgebreid en intensief pitchtraject waaraan zes verschillende mediabureaus deelnamen, Zigt gekozen als haar nieuwe mediabureau voor alle on- en offline mediavraagstukken. Het bureau gaat zich vanaf 1 januari 2021 bezighouden met de marketing-, campagne- en mediastrategieën van de biermerken in Nederland.

related partner content for mobile comes here

John Mouthaan, Global Online Manager Swinkels Family Brewers: ‘Doorslaggevend in de keuze voor Zigt was de zeer sterke, op data en inzichten gebaseerde strategie. Bovendien hanteert Zigt transparante en daarmee ook voordelige mediatarieven waarmee we nog meer uit onze budgetten halen. Los van de inhoud was er vanaf de eerste kennismaking ook een goede klik met het team. De werkwijze en visie van Zigt sluit goed bij ons aan, waardoor we elkaar versterken en verder kunnen komen.'

Rogier Bruggeman, directeur van Zigt: ‘Tijdens de intensieve pitch voelden we al heel snel de overeenkomsten in DNA tussen Swinkels Family Brewers en Zigt. We delen de passie voor merken, samen met alle business partners voor het maximale resultaat willen gaan en het sterke nationale, lokale profiel. De komende tijd gaan we werken aan goede datagedreven strategische kaders voor de merken, alsmede het juist inrichten van tooling en dashboarding en vanaf 2021 zullen we ook de volledige uitrol van alle media-adviezen voor onze rekening nemen.’  

Aanstaande maandag op Adformatie een interview met beide heren. 'De rol van een mediabureau is niet meer te vergelijken met vroeger.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in