SpinAwards opent inschrijvingen

Het inzenden voor de 21e editie van de SpinAwards, de creatieve prijs voor digitale media en innovatie, is van start gegaan.

De SpinAwards zijn prijzen voor creatieve concepten die het digitale denken verder brengen. Tot en met vrijdag 28 februari 2019 kunnen bureaus, producenten en opdrachtgevers hun beste digitale werk inzenden via deze link. 

Dit jaar wordt de uitreiking voor het eerst georganiseerd door Sijthoff Media, die de onafhankelijke Stichting SpinAwards heeft overgenomen. De uitgever heeft als doel om creativiteit in digitale media te stimuleren en besteedt daarom meer aandacht aan kennisdeling op het gebied van digitale creativiteit. Ook krijgen de Spin-cases aandacht op de platformen van Sijthoff Media, waaronder: Adformatie, AG Connect en Binnenlands Bestuur. 

‘Artificial Intelligence & Voice’ is een nieuwe categorie bij de SpinAwards, die de beste creatieve toepassingen van kunstmatige intelligentie bekroont. Het ingezonden werk moet de mogelijkheid hebben om zelfstandig te leren en beslissingen te nemen. Bestuurslid Susanne van Nierop over de categorie: ‘In 2018 zagen we dat voice assistents een steeds grotere rol gaan spelen. In deze nieuwe categorie worden de beste voorbeelden op het podium gezet.’ 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie