De Belgische bierbrouwer Scheldebrouwerij gaat langdurige samenwerking aan met MissPublicity voor de Nederlandse en Belgische markt. De keuze volgt op een succesvolle PR-pilot dit voorjaar rond De Ginnegapper (Gin Infused Belgian Blond) en enkele events.
De brouwer gaat met behulp van MissPublicity bouwen aan het vergroten van de zichtbaarheid in Nederland en België. Beide partijen hebben een strategie voor de lange termijn uitgewerkt.
Scheldebrouwerij begon ooit met kleine hobbyketels in Krabbegat (Bergen op Zoom) waar het zijn eerste bieren maakte. Via Zeeland trokken de brouwerij in 2008 door naar het Vlaamse land waar ze uitgroeiden tot een gevestigde Belgische brouwerij. De Bergse krab en de Wildemannen uit het stadswapen zijn altijd hun vaandeldragers gebleven.
Na ruim een kwart eeuw brouwen wil he nu groeien en een breder publiek aanspreken door meer zichtbaarheid en herkenning.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!