Anna Maria Vujinovic en Salem Samhoud lanceren vandaag storytellingbureau The Story House. Het bureau vertelt 'herkenbare verhalen' die 'echte gesprekken' op gang brengen en zodoende de diversiteit van de samenleving weerspiegelen en waarin iedereen zich herkent. Dat is althans de missie van de oprichters. De verhalen moeten naar buiten gebracht worden via podcasts, video's en exposities.
Naast Vujinovic (ex-Ad Alliance) en Salem Samhoud (oprichter &Samhoud) bestaat The Story House uit creative director Pelle Samhoud, 'artistiek directeur' Barbara Michelle Edelman en head of video Freek Diephuis. Het bureau is onderdeel van bureaugroep &Samhoud.
Echte verhalen
Vujinovic: 'We willen de buitenwereld naar binnen brengen door echte verhalen tot leven te brengen en maatschappelijke inzichten bespreekbaar te maken. Daarbij kunnen de verhalen ook merken helpen om zich sterker te positioneren in de huidige markt. Samen met mensen uit alle hoeken van de samenleving hopen we het verschil te kunnen maken.'
Gelijktijd met de lancering presenteert The Story House vandaag z'n eerste wapenfeit: de minidocumentaire 'De stem van de man', een verhaal over twee mannen die opgroeiden met de afwezigheid van hun vader. De documentaire wordt niet geheel toevallig vandaag, op Internationale Mannendag, naar buiten gebracht.
Onder &Samhoud vallen verder &Samhoud (advies), &Samhoud Asia en &Ranj.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!