Het PR Bureau wint de pitch op Holland & Barrett, retailer in producten voor natuurlijke gezondheid en wellness. Het bureau is de nieuwe partner voor alle earned media-activiteiten en gaat aan de slag met de uitrol van een corporate sustainability- en een thought leadership-programma. Het lifestyle-team van HPB richt zicht op media- en influencerrelaties en creatieve merkactivaties.
HPB gaat Holland & Barrett ondersteunen met strategische corporate PR, influencercampagnes en creatieve earned media storytelling, om het merk verder te laten groeien in de competitieve wellnessmarkt. De focus ligt op het versterken van de merkpropositie van Holland & Barrett als dé expert op het gebied van natuurlijke gezondheid en welzijn.
Jacqueline Bosselaar, ceo HPB: 'We zien veel kansen voor Holland & Barrett. De retailer zit bovenop belangrijke maatschappelijk trends. Denk aan de groeiende behoefte aan preventieve zorg en de verschuiving naar holistische wellness. Mensen willen meer buiten zijn en zich op allerlei nieuwe manieren verbinden met de natuur. We kijken ernaar uit om Holland & Barrett te helpen bij haar missie om de leefkwaliteit van mensen te verbeteren.'
'Wij zochten een PR-partner die vanuit een paraplugedachte onze doelgroep kan betrekken bij én enthousiasmeren voor onze missie om het voor iedereen mogelijk te maken om langer gezond te leven', zegt Christa de Wal, hoof marketing Benelux bij Holland & Barrett.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!