Candid kondigt vandaag de lancering aan van location-based advertising specialist mJourney. Het in januari overgenomen Mobile Journey wordt hier onderdeel van en Cynthia Openneer is aangesteld als commercial director. Zij komt van Mindshare.
mJourney staat voor een brede visie op location-based advertising en de uitbreiding van het mediaportfolio binnen Candid, waarbij de focus verschuift van ‘mobile’ only naar volledig location-based ‘omnichannel’. De omnichannel strategie van mJourney combineert mediakanalen zoals mobile display, DOOH, digital audio, native en connected tv tot een geïntegreerde campagne, ondersteund door location-based datatools. Op korte termijn moeten daar video, addressable tv, huis-aan-huisbladen en folders bijkomen.
M staat voor meerdere facetten
'We merken dat adverteerders op zoek zijn naar oplossingen, niet alleen gericht op mobile, maar écht omnichannel werken en een coherente ervaring bieden', zegt Cynthia Openneer. 'De ‘M’ symboliseert niet alleen ‘Mobile’ maar andere vele facetten van ons werk, zoals Media, Meetbaarheid, Momentum, Mapping en Messaging. mJourney biedt een robuust platform om adverteerders strategisch te ondersteunen in het opbouwen van merkvertrouwen en betrokkenheid, precies waar en wanneer het ertoe doet.'
Openneer was bij Mindshare AV Strategist. Vanuit GroupM was ze actief op programmatic afdeling.
Chief commercial officer Auke Boersma van Candid platform: 'Cynthia brengt precies de juiste ervaring en visie met zich mee om mJourney naar het volgende niveau te tillen. Met meer dan 20 jaar aan ervaring in zowel strategische als tactische rollen binnen de media-industrie heeft ze een diepgaand begrip van de behoeften van adverteerders en de waarde van geïntegreerde omnichannel campagnes.'
De start van mJourney is de volgende stap in de ontwikkeling van Candid. Vorige week werd marketplace voor programmatic advertising RLVNT geïntroduceerd.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!