Sander auf dem Brinke en Frank Huiberts, oprichters en directie van het databureau Databay beginnen The Creative Data Center. Auf dem Brink en Huiberts stonden eerder aan de wieg van Databay en Etcetera, die nu onder de vlag van netwerkbureau DDB vallen. Het nieuwe bedrijf is gelieerd aan reclamebureau The Creative Shopping Centre, ook opgericht door oud-Etcetera-medewerkers, de facto zijn beide bureaus een break-away van DDB Unlimited.
Huiberts en Auf dem Brinke kenschetsen het nieuwe bedrijf als een bureau met een creatieve kijk op data, gericht op het realiseren van meer resultaten met minder data.
Volgens Auf dem Brinke en Huiberts hebben bedrijven, marketeers en ook de communicatiespecialisten niet zozeer een tekort aan data en gegevens, integendeel, maar is het concreet toepassen ervan het probleem. Volgens hen is er nog een wereld te winnen met het vereenvoudigen, verbinden en versnellen van creativiteit en data.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!