Result Recruitment Group breidt uit met een nieuw concept voor interim-recruitment. Het bureau wil hiermee inspringen op de snel veranderende arbeidsmarkt, waarin bedrijven en kandidaten steeds vaker kiezen voor flexibele arbeidscontracten.
Result is al geruime tijd actief in interim-recruitment en verwacht met het netwerkconcept voor interimmers een sterkere positie in te kunnen nemen. De activiteiten op dit gebied worden geleid door Annemieke Homan, die zelf onder meer werkte voor Audax, Mediahuis en Blue Field Agency.
Clubstructuur
Het nieuwe label biedt interim-professionals een plek waar persoonlijke connecties centraal staan, stelt Result Recruitment. Daarin bouwt Result aan een clubstructuur met verschillende domeinen: Media, Creative Industry, (Digital) Marketing & Communicatie en Digital & Tech.
Iedere club wordt mede samengesteld door en met ervaren ‘board members’ uit het betreffende vakgebied. Volgens René Hofma, founder van Result, bouwt het bureau hiermee verder op zijn filosofie van ‘goede mensen kennen goede mensen’.
Hofma: ‘Deze clubs vormen de basis van ons interim-netwerk maar ook voor kennisdeling en samenwerking.’
Persoonlijk
In een tijd waarin hoog opgegeven wordt van AI en tools zijn juist persoonlijkheid en persoonlijk contact van grote waarde, aldus Annemieke Homan: ‘De juiste vragen stellen en de dynamiek begrijpen tussen kandidaat en opdrachtgever kan geen machine doen. Recruitment draait om mensen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!