Bureaus uit de creatieve industrie kunnen jong talent aanmelden voor het educatieve programma van Raw, platform voor creatief talent, tijdens het aanstaande Cannes Lions-festival in juni.
Doorgaans is Cannes Lions het domein van bureaubazen en wordt van jonge creatieve talenten verwacht dat ze in Nederland op 'het honk' passen. Zonde, vindt Raw, want juist voor deze talenten valt er aan de Franse Côte d’Azur zo ontzettend veel te leren. Met de Summer Course biedt Raw bureaus de kans te investeren in hun junioren, die weer met een rugtas vol kennis en inspiratie terugkomen op de werkvloer.
Luisteren én praten
Het programma bestaat dit jaar uit eigen activiteiten gecombineerd met een gecureerd programma van Cannes Lions zelf, samengesteld binnen onderwerpen als strategie, data, creatie en design. 'Dit jaar komen we niet alleen om te luisteren, maar ook om te praten. Samen met onze partners The Student Hotel en de Embassy doorbreken we taboes met het format Real Talks, bijvoorbeeld over stereotypering en genderongelijkheid. We willen spraakmakende talks organiseren om het perspectief van internationaal talent te verbreden en samen aan een betere toekomst te werken', zo licht Fleur van der Eijk, boardmember van Raw, toe. De sprekers worden op een later moment bekend gemaakt, maar Raw belooft vast een aantal 'gevestigde namen'.
Gelimiteerd plek
Deelnemers aan het programma hebben maximaal vijf jaar werkervaring en zijn geboren ná 24 juni 1990. Per bureau is er plek voor één talent. Er is een gelimiteerd plek voor 15 deelnemers, deadline voor inschrijven is 12 april. Bureaus wordt wel gevraagd in de buidel te tasten, kosten voor de 5-daagse course zijn €3.200 per deelnemer, dit is inclusief de felbegeerde pas die toegang geeft tot het Palais, vliegtickets en overnachting. Inschrijven kan hier.
Lees ook: Embassy in Cannes wil 'next level' gaan qua internationaal bezoek
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!