Voor digitale creatievelingen van Code d’Azur schijnt de zon na het winnen van een pitch bij Heineken. Zij zijn aangesteld als wereldwijd digitaal bureau voor het Mexicaanse biermerk Sol, dat onder de parasol van de Nederlandse biergigant valt.
Alewijn Dekker (managing director Code d’Azur) is enthousiast: ‘Een hele mooie uitdaging. Naast de ontwikkeling van de digitale strategie mogen we ook de creatie en productie van de wereldwijde digitale platformen op ons nemen.’
Onderdeel van de opdracht is de ontwikkeling van een global toolkit waarin de strategische positionering van het biermerk uit uitgewerkt voor de social storytelling en activaties in de regio’s.
De samenwerking met Sol is afgelopen heel toepasselijk van start gegaan op het Solstice Festival in IJsland eind juni, dat werd gehouden gedurende de tweeënzeventig uur waarin de zon continu aan de hemel staat.
Dekker: ‘We zijn enorm blij dat we mogen samenwerken met het zonnigste biermerk om samen de brand verder te versterken.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!