Naar één branchevereniging? ‘Wij geloven meer in een netwerk dan een bolwerk’
[Rondvraag] Directeuren van brancheverenigingen reageren op pleidooi van Joost Istha (ZIGT) om samen te smelten tot één platform.
![1](https://static.adformatie.nl/96363ce5-467b-5080-8a22-1cd80f9347f0/article/e2/c7/e2c72c6d-a499-4a0b-ad2a-b899f5fe0de0/opening_image/opening_image_pro_hero/verhuisdozen.jpg)
© 123rf
![1](https://static.adformatie.nl/96363ce5-467b-5080-8a22-1cd80f9347f0/article/e2/c7/e2c72c6d-a499-4a0b-ad2a-b899f5fe0de0/opening_image/opening_image_pro_hero/verhuisdozen.jpg)
© 123rf
ZIGT-directeur Joost Istha zwengelt de discussie weer aan: er zijn te veel brancheverenigingen, vindt hij, en dat is niet meer van deze tijd. ‘Laten we kijken hoe we versneld een 'reclamebranchevereniging' op kunnen richten met een goede vertegenwoordiging van creatie, media, onderzoek en techniek’, is zijn pleidooi.
Wat vinden vertegenwoordigers van verschillende brancheverenigingen daarvan?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidTja.., zo heeft Paul Blok toch gelijk. Ze dronken een glas, deden een plas en lieten alles zoals het was. Veranderingen Joost, komen van buiten. nooit van binnen.