Overslaan en naar de inhoud gaan

Naar één branchevereniging? ‘Wij geloven meer in een netwerk dan een bolwerk’

[Rondvraag] Directeuren van brancheverenigingen reageren op pleidooi van Joost Istha (ZIGT) om samen te smelten tot één platform.
1
© 123rf
1
© 123rf

ZIGT-directeur Joost Istha zwengelt de discussie weer aan: er zijn te veel brancheverenigingen, vindt hij, en dat is niet meer van deze tijd.  ‘Laten we kijken hoe we versneld een 'reclamebranchevereniging' op kunnen richten met een goede vertegenwoordiging van creatie, media, onderzoek en techniek’, is zijn pleidooi.

Wat vinden vertegenwoordigers van verschillende brancheverenigingen daarvan?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Martin de Munnik

Tja.., zo heeft Paul Blok toch gelijk. Ze dronken een glas, deden een plas en lieten alles zoals het was. Veranderingen Joost, komen van buiten. nooit van binnen.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in