MediaMonks heeft een deal gesloten met Creative Artists Agency (CAA), dat het bedrijf moet gaan helpen met contentsamenwerkingen in Hollywood. CAA is een talent- en sportbureau in Los Angeles.
Joe Olsen, chief growth officer van MediaMonks, zegt tegen Mediapost dat CAA vooruitloopt op de ‘reguliere media en popcultuur’ met zijn entertainmentdata en talentbase. ‘Voor merken en marketeers die daar snel op in willen spelen, wordt die informatie super belangrijk. Deze samenwerking heeft als doel consumenten te bereiken in de digitale wereld die op zoek zijn naar entertainment en zich afkeren van traditionele advertenties.’
‘Van Hilversum naar Hollywood'
‘Van Hilversum naar Hollywood’, zegt ceo Victor Knaap op LinkedIn. ‘We kunnen met deze deal merken helpen originele content te creëren voor platforms als YouTube, Snap, Twitch, Reels en Tiktok.’
Sinds MediaMonks onderdeel is van reclame-imperium van Sir Martin Sorrell, S4 Capital, sluit het regelmatig deals in de digitale marketingwereld. Recent nog met NEP, om samen te werken met interactieve oplossingen voor grote wereldwijde evenementen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!