Italiaanse contentstudio Miyagi wordt onderdeel van Media.Monks

Het bureau, dat werkt voor Red Bull en Luxottica, richt zich op social media management en digital experience content strategie.

Italiaanse content studio Miyagi wordt onderdeel van Media.Monks

Media.Monks breidt uit in Italië door de content-studio Miyagi aan het bureau-portfolio toe te voegen. Het Milanese bureau, opgericht in 2013, heeft een focus op de ontwikkeling van social media management en digital experience content-strategieën. Het werkt voor merken als Campari Group, Danone, Luxottica, Red Bull en Xiaomi.

Aanbod op Europese markt versterken

In het perscommuniqué is te lezen dat de overname van de studio ‘met een Italiaanse visie en oog voor design, mode en luxe, Media.Monks versterkt in haar end-to-end-offering op de Europese markt. Samen met de content, data en digitale media-medewerkers telt Media.Monks nu een team van 100 digitale experts in Italië.’

S4Capital executive chairman, Sir Martin Sorrell, laat weten ernaar uit te kijken door te bouwen aan een sterk Content, Data & Digital Media-team in Italië. Met het indrukwekkende succes van Miyagi in Europa verbreden we onze basis in West-Europa.

Aankondigingsvideo

'Meteen samen aan de slag'

Victor Knaap, ceo Media.Monks EMEA en S4Capital executive director, voegt daaraan toe: ‘Samen met Miyagi kunnen onze creatieve, productionele en social-capabilities meteen aan de slag op onze Italiaanse klanten. Daarnaast lijkt het management en werk van Miyagi erg op dat van Media.Monks een aantal jaren terug.’

Lees ook: 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie