Knaap zit middenin de grootste revolutie van de reclamewereld allertijden. 'Het moet allemaal anders'. Een verhaal in twee delen.
Medewerkers van het bedrijf noemden elkaar altijd al 'Monks', en dat is nu officieel geworden.
Tijdens ons jubileumevenement, Adformatie Connects 50, deelt Knaap inzichten over de impact van AI op Media.Monks en de hele reclamebranche.
Generatieve AI daagt het traditionele verdienmodel van creatieve bureaus uit, meldt Knaap. Hij legt uit hoe MediaMonks AI omarmt.
Met een donatie van honderdduizend euro kan Next Level een eerste, internationale campagne starten.
‘Eigenlijk zit aan iedereen aan dezelfde mensen te trekken', zegt ceo Emea Victor Knaap in gesprek met Adformatie.
Het bureau, dat werkt voor Red Bull en Luxottica, richt zich op social media management en digital experience content strategie.
DDA-voorzitter Roefs: 'Het regeerakkoord moet niet alleen verstandig zijn, het moet vooral ook slim zijn; slimmer dan ooit.'
De eerste samenwerking tussen de twee pioniers leidde tot het lumineuze Grow. Het aangekondigde Urban Sun moet ook de wereld verbeteren.