Via een tamelijk cryptische LinkedIn-post brengt medeoprichter Victor Knaap het toch opzienbarende nieuws zojuist zelf naar buiten: MediaMonks verandert z'n naam in Monks.
Sinds de oprichting in 2002 noemden medewerkers van het bedrijf zichzelf en elkaar altijd al Monks, maar dat is nu dus de officiële naam geworden. Want? 'De nieuwe naam vertegenwoordigt onze evolutie als bedrijf en dat gaat gepaard met een bedrijfsmodel waarin twee services centraal staan: marketing en technologie', aldus Knaap op LinkedIn.
Bij de tijd
Vanessa Hofland, ceo MediaMonks NL, vult desgevraagd aan: 'Het is geen verrassing dat de technologische ontwikkelingen elkaar in rap tempo opvolgen, met artificial intelligence voorop. AI is binnen ons bureau steeds belangrijker geworden en om bij de tijd te blijven is de tijd ook rijp om onszelf opnieuw aan de markt voor te stellen.'
Sir Martin Sorrell van S4 Capital (moederbedrijf Monks) tot slot: 'Veel bureaus worstelen tegenwoordig met de snel veranderende wereld. Het is altijd onze ambitie geweest om het legacy-model in de industrie te ontwrichten en vandaag doen we dat opnieuw.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!