IN10 sluit zich aan bij Handpicked agencies

Samen vormen zij nu een groep van acht gespecialiseerde digitale bureaus.

Het Rotterdamse design- en innovatiebureau IN10 sluit zich aan bij het Brabantse Handpicked agencies. Samen vormen zij nu een groep van acht gespecialiseerde digitale bureaus, met een team van meer dan 230 specialisten. 

Handpicked agencies, recent uitgeroepen tot beste bureaugroep van Nederland, werkt als een familie van bureaus voor klanten als Nespresso, Brabantia, Sligro, Nationale Nederlanden, CZ en Ziggo. 'De toevoeging van IN10 aan de groep is een forse versterking van de slagkracht op strategie en design', zegt partner Rob Peters.

Het management van IN10, Xander Zuidgeest, Arno Wolterman en Bjorn Stolte, treden toe tot de Handpicked Holding, maar blijven de dagelijkse leiding voeren over IN10, dat met opdrachtgevers werkt als de Anne Frank Stichting, NPO, Boymans en Gemeente Rotterdam. Solte gaat daarnaast ook aan de slag met het versnellen en bekrachtigen van de geïntegreerde dienstverlening aan die opdrachtgevers.

Collectief

'Door onze focus op strategie en design, was onze executiekracht op technologie en datagedreven marketing tot nu toe gelimiteerd', zegt Stolte. 'Samen kunnen wij onze opdrachtgevers nu meer specialistische kennis en slagkracht bieden. Niet vanuit één mega-bureau, maar vanuit een collectief van specialisten gedreven door ondernemerschap, specialistisch vakmanschap en impact.'

De fusie sluit goed aan bij de veranderende behoefte vanuit opdrachtgevers, zegt Peters. 'Naarmate merken en organisaties digitaal volwassen worden, bouwen zij in huis ook hoogwaardige digitale teams. Daarmee verschuift de behoefte richting bureaus van full service dienstverlening naar wat wij noemen: full specialism. Een primaire versterking en versnelling vanuit specialisten, maar wel vanuit een slimme geïntegreerde strategie.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie