Overslaan en naar de inhoud gaan

Hema komt met nieuwe campagne over fietsgeluk - en een tompouce-shirt

Hema roept Nederlanders op hun geluksmomenten op de fiets te delen via #fanvanfietsen.
Hema
Hema

In aanloop naar de Tour de France komt Hema, sinds 2020 sponsor van Team Jumbo-Visma, met een nieuwe campagne waarin fietsgeluk centraal staat. En wat is fietsgeluk zonder de beroemde Hema-tompouce, moet het merk gedacht hebben, want die prijkt nu op een nieuwe collectie wielrenshirts. 

related partner content for mobile comes here

Hema roept Nederlanders op hun geluksmomenten op de fiets te delen via #fanvanfietsen. Dat kan van alles zijn, zegt Hema. Bijvoorbeeld de eerste meters zonder zijwieltjes fietsen van een kind, een mooie zomerse tocht met de fietsclub op zondagochtend. Door het delen van deze foto’s of video’s met de hashtag fanvanfietsen (deelbaar op Facebook, Instagram en Twitter) maken Hema-fans kans om hun eigen beelden terug te zien in de ‘fan van fietsen’ brandmovie.

Hema

Tompouce-shirt

Ook maken deelnemers kans op een limited edition wielrenshirt, dat Hema uitbrengt met fietskledingmerk Agu. In totaal worden er vier shirts met typisch Hema design geproduceerd, waaronder ééntje met - hoe kan het ook anders - een tompouceprint.

Hema komt daarnaast - in samenwerking met Team Jumbo-Visma - met een nieuw initiatief; de kids persconferentie. Daarbij krijgen kinderen in de leeftijd van 6 tot 14 jaar de kans om de wielrenners van Team Jumbo-Visma het hemd van het lijf te vragen tijdens de Tour de France.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in