Het nieuwe Sunday Bloom Collective wil 'generatieblindheid bij merken doorbreken'

Dominique Henskens en Rosalinde Dijkman zijn de oprichters.

Dominique Henskens (rechts) en Rosalinde Dijkman

Dominique Henskens en Rosalinde Dijkman zijn Sunday Bloom Collective begonnen. Het nieuwe collectief wil merken helpen hun relevantie en impact te vergroten door beter in te spelen op 'de unieke verwachtingen van verschillende generaties consumenten'.

'Met behulp van generatie-specifieke inzichten, trendwatching, NLP (neurolinguïstisch programmeren) en bewezen groeimodellen, identificeren we groeikansen en ontwikkelen we strategische aanbevelingen', zeggen de twee.

Generatiemanagement

'De verschillen tussen generaties beïnvloeden het consumentengedrag van vandaag én bepalen de relevantie van merken in de toekomst', zeggen Henskens en Dijkman. 'Dit maakt generatiemanagement cruciaal voor merken die zich willen onderscheiden en blijvend succesvol willen zijn. Zonder aandacht voor generatiemanagement, ofwel generatieblindheid, lopen merken het risico op verminderde merkrelevantie, een onevenwichtige interne cultuur, verlies in innovatiekracht en ineffectieve marketing-communicatiecampagnes. Kortom een merk dat niet meebeweegt, verdwijnt op termijn.'

'We zijn ervan overtuigd dat merken alleen echt relevant blijven, als ze zich durven aan te passen aan de veranderende wensen van nieuwe generaties, ook als dat ongemakkelijk voelt.'

Dominique Henskens werkte in verschillende marketing- en creatieve managementposities bij onder andere The Walt Disney Company, Cinetree en DPG Media. Rosalinde Dijkman heeft een achtergrond in fashion-retail, business communicatie en generatiemanagement.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie