Havas Media heeft de activiteiten van CosmosHealth overgenomen van Cosmosmedia, het bedrijf van Bertil Koop. CosmosHealth is sinds 2008 actief op de markt van mediaplanning en inkoop, met name in de niche van health care professionals (HCP’s). Het portfolio sluit zowel nationaal als internationaal goed aan bij de activiteiten van Havas Media op het gebied van health marketingservices.
Volgens directeur Thijs Muller zijn health marketing services in deze tijd belangrijker dan ooit en heeft Havas Media de ambitie het internationale Havas Health & You ook in Nederland te introduceren. 'We maken een vliegende start in een segment dat nu al onze aandacht vraagt. Met dit portfolio, de kennis en de specialisten van Cosmos samengevoegd met onze huidige health activiteiten, nemen we meteen een marktleiderspositie in.'
Havas heeft in de Verenigde Staten een speciale 'village' (reclame en media) specifiek voor het cardiovasculaire stelsel en een volledig gericht op oncologie. Muller: 'Het internationale label bestaat al een tijd en draait goed. Er werken wereldwijd veel mensen en het vormt de derde belangrijke poot van Havas naast media en reclame.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!