Overslaan en naar de inhoud gaan

Havas Media neemt portfolio Cosmos Health over

Ambitie om het internationale Havas Health & You ook in Nederland te introduceren.
1
© 123RF
1
© 123RF

Havas Media heeft de activiteiten van CosmosHealth overgenomen van Cosmosmedia, het bedrijf van Bertil Koop. CosmosHealth is sinds 2008 actief op de markt van mediaplanning en inkoop, met name in de niche van health care professionals (HCP’s). Het portfolio sluit zowel nationaal als internationaal goed aan bij de activiteiten van Havas Media op het gebied van health marketingservices. 

 

related partner content for mobile comes here

Volgens directeur Thijs Muller zijn health marketing services in deze tijd belangrijker dan ooit en heeft Havas Media de ambitie het internationale Havas Health & You ook in Nederland te introduceren. 'We maken een vliegende start in een segment dat nu al onze aandacht vraagt. Met dit portfolio, de kennis en de specialisten van Cosmos samengevoegd met onze huidige health activiteiten, nemen we meteen een marktleiderspositie in.'

Havas heeft in de Verenigde Staten een speciale 'village' (reclame en media) specifiek voor het cardiovasculaire stelsel en een volledig gericht op oncologie. Muller: 'Het internationale label bestaat al een tijd en draait goed. Er werken wereldwijd veel mensen en het vormt de derde belangrijke poot van Havas naast media en reclame.' 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in