GoSpooky versterkt zijn team met de komst van Mariette Huber als commercieel directeur. Samen met oprichters Tim van der Wiel en Liam Tjoa zal zij een belangrijke rol gaan spelen in de groeiplannen van het bureau.
De afgelopen jaren heeft Mariette Huber ervaring opgedaan bij verschillende innovatieve techbedrijven. Zo was ze werkzaam bij Spotify als account director, en bij Snap Inc verantwoordelijk voor brand partnerships.
Liam Tjoa, founder van GoSpooky: ‘Gebaseerd op het succes dat we tot nu toe hebben mogen boeken met GoSpooky, zien we nog veel groeipotentieel; zowel in Nederland als internationaal. Om hier komend jaar stappen in te kunnen maken hebben we een commercieel kanon nodig. Mariette’s mindset gecombineerd met haar kennis en netwerk maakt haar voor ons de perfecte strategische toevoeging.'
Mariette Huber: ‘De keuze om voor Gospooky te gaan werken was snel gemaakt. Ik geloof er gewoon in; niet alleen in wat ze als bureau doen, maar ook om wie ze zijn. Tim en Liam snappen marketing anno 2019. Ze hebben innovatieve ideeën. ik heb heel veel zin om GoSpooky te helpen om die ideeën te koppelen aan merken.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!