C2B zal medeverantwoordelijk worden voor alle activities. Afgelopen dinsdag is de eerste campagne uitgerold met D-spelen, waarbij het publiek werd uitgenodigd elkaar uit te dagen via WhatsApp ter promotie van de zomer-last minutes. Overigens werden er binnen twaalf uur tijd vijftig WhatsApp-groepen aangemaakt.
Joost Bout, projectmanager bij C2B: ‘D-reizen is een merk vol positieve emotie en dat hebben we gemerkt tijdens D-Jacht, onze vorige succesvolle campagne voor D-reizen. We zien veel kansen om het merk te laden met meer fun en om mensen in beweging te brengen hun vakanties te boeken.’
Michelle Verhoef, Brand Activation Coordinator D-reizen: ‘De eerste samenwerking met C2B is afgelopen jaar goed bevallen. Door een hoog niveau aan service en creativiteit verliep D-jacht meer dan goed. In de pitch liet C2B een dusdanige aanpak zien dat het vertrouwen als vast bureau er helemaal is. D-spelen belooft daarmee direct een goede opvolger van D-jacht te zijn.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!