Candid neemt location-based advertentieplatform Mobile Journey over

Onder leiding van Ramona Ramdaras blijft het platform opereren onder de eigen naam.

Ramona Ramdaras en Ruud Wanck

Location-based advertising platform Mobile Journey sluit zich aan bij het Candid platform. Onder leiding van oprichter Ramona Ramdaras wordt het platform onderdeel van het mediacluster van Candid en blijft het opereren onder de eigen naam.

Mediabureaus en adverteerders zetten Mobile Journey rechtstreeks in als advertentieplatform voor location-based campagnes. Het heeft nationale en internationale campagnes ontwikkeld voor retail, overheid, FMCG en b-to-b voor uiteenlopende merken als Adidas, Rituals, G-Star en Shell.

De toevoeging aan het platform past in de strategie van Candid om het volledige aanbod aan advertentiediensten te kunnen aanbieden, zowel lokaal als internationaal, zegt ceo Ruud Wanck van Candid. 'Voor ons is Mobile Journey wederom een onderscheidende aanvulling op ons platformmodel, waarbinnen adverteerders niet hoeven te kiezen tussen gespecialiseerde of geïntegreerde dienstverlening. Het is de volgende stap in de groei van ons platform waarbij we specialisatie en creativiteit steeds verder integreren door onze platformtechnologie.'

'Onze visie op verandering en innovatie delen we met het Candid-platform en de overname geeft ons schaal en de mogelijkheid samen te werken met de andere Candid-bureaus', zegt Ramdaras. 'De komende maanden staan in het teken van de verdere ontwikkeling en implementatie van onze AI-gedreven oplossingen.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie