
Sonhouse, een 'sound production agency en talentenplatform', heeft op 1 januari een studio in Amsterdam geopend. Hiermee wil het Belgische bureau de Nederlandse markt beter bedienen. Sonhouse is al langer actief in Nederland. Julia Weyts gaat de Nederlandse vestiging leiden.
Groei in Nederland
Weyts werkte hiervoor bijna tien jaar bij Epidemic Sound, waar ze onder meer verantwoordelijk was voor de Europese expansie van het bedrijf.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBSonhouse werkt al langer in Nederland, namelijk via samenwerkingen met Wieden+Kennedy, TBWA\Neboko en 72andsunny. Het bedrijf maakt(e) geluidsidentiteiten voor Exact, Coolblue en Spa en verzorgde via zijn filmafdeling de muziek en post-productie van de Netflix-series Ferry, Undercover en Knokke Off. De oprichters van Sonhouse melden: '[..] Aangezien we steeds meer projecten in Nederland soundtracken, zien we een groot potentieel met Julia in combinatie met de bestaande ploeg.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee