Overslaan en naar de inhoud gaan

Pieter Bos (ex-Twitter) director of business development bij NP Digital

Het digitale marketingbureau opende recent een kantoor in Nederland.
Pieter Bos
Pieter Bos

NP Digital heeft Pieter Bos aangesteld als director of business development. Het digitale marketingbureau kondigde in oktober de opening van een kantoor in Nederland aan met Joris Garritsen (ex-GroupM) als managing director. Die kondigde toen al aan een team samen te gaan stellen voor de Nederlandse markt.

Bos was tot einde 2022 directeur van Twitter advertising (nu X) en director Twitter client solutions onder de vlag van Ad Alliance.

related partner content for mobile comes here

Bos: ‘De oorsprong van het NP Digital netwerk ligt in kennisdeling en open source. Deze “breng-mentaliteit” is ondanks de indrukwekkende wereldwijde groei van de afgelopen jaren nog altijd de basis van het bureau. Dat vind ik belangrijk en spreekt mij enorm aan. We willen onze klanten helpen met de business- en performancedoelstellingen van vandaag, maar ook samen met onze klanten vanuit de langetermijnaanpak inspelen op de kansen van morgen. Je moet daarvoor een businesspartner zijn, niet zomaar een supplier.'

NP Digital in Nederland inzetten op haar core (en zelf ontwikkelde) oplossingen op het gebied van owned en earned media (zoals seo, UX/UI-design en CRO). ‘Daar wordt het verschil ook gemaakt', zei Garritsen eerder. ‘We zien dat seo (zoekmachineoptimalisatie op alle platformen) hard aan het veranderen is en steeds dichter tegen UX (user experience) en CRO (conversieoptimalisatie) aankruipt. Daarnaast moet je in een wereld van kunstmatige intelligentie als merk veel meer voor de lange termijn gaan nadenken. Maar wel met een performance mindset.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in