Capital C is uitgebreid met de komst van Via, ADCN en MWG. Deze drie brancheverenigingen zijn inmiddels helemaal gesetteld in de co-working-ruimte. De drie organisaties kijken ernaar uit om hun samenwerking, die twee jaar geleden is gestart, te continueren en te intensiveren in Capital C.
Onder de naam Capital C is de oude Diamantbeurs uit 1911 het bruisende centrum geworden van de digitale media-, reclame-, kunst- en fotografiewereld. Naast Adformatie zijn er ruim 50 creatieve bedrijven in het pand gevestigd. Willem Sijthoff, initiatiefnemer en mede-eigenaar van Capital C, is verheugd dat de creatieve tak is uitgebreid met drie brancheverenigingen: ‘We hebben Capital C ooit opgericht met het idee dat we de verschillende silo’s uit de creatieve industrie meer met elkaar konden verbinden. De komst van de drie brancheorganisaties is daarin een enorme stap. Het kan niet anders of hieruit zullen allerlei nieuwe concepten en initiatieven ontstaan.’
Thomas Zwart, directeur Capital C, vult aan: ‘Wat Capital C zo bijzonder maakt, is niet alleen het feit dat hier allerlei creatieve bedrijven zijn gevestigd, maar ook dat we hier een platform voor verbinding creëren. Het gebouw is doordrongen van creatieve prikkels, kunst en design. Met onze evenementen, workshops en het restaurant stimuleren we ook de inhoudelijke verbinding tussen de community members. Dat ADCN, Via en MWG samen in ons pand komen is de verwezenlijking van alles waar we hiervoor staan.’
Samenwerking versterken en intensiveren
Cees Polman, directeur MWG: ‘MWG kijkt uit naar de verhuizing naar Capital C om daar samen met Via en ADCN de samenwerking, die we twee jaar geleden zijn gestart, nog meer te versterken. Ook de samenwerking met Adformatie, dat ook in de gebouw zit, zullen we zo kunnen intensiveren. Daarnaast heeft Capital C veel uitstekende mogelijkheden voor het organiseren van events bij MWG en we zullen daar veel gebruik van gaan maken.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!