Na een evaluatie heeft Storck besloten om de partnership met Dentsu te verlengen. Storck heeft merken als Merci, Knoppers, Toffifee en Werther’s Original in het portfolio. De fabrikant werkt inmiddels zestien jaar met Dentsu en dat wordt nu verlengd.
Data-gedreven aanpak
Dentsu onderscheidde zich tijdens de evaluatie met een innovatieve benadering van mediaplanning en -strategie. Vanaf 1 januari 2025 wordt het bureau opnieuw verantwoordelijk voor de volledige inzet en strategie omtrent de mediacampagnes van Storck, voor zowel traditionele- en digitale media (paid en owned).
Merel van Ophem, mediamanager Storck: ‘Na jaren van succesvolle samenwerking zijn wij enthousiast om onze samenwerking te verlengen. De gedegen, data-gedreven aanpak van Dentsu, gecombineerd met hun betrokkenheid bij onze merken, maakt telkens het verschil.'
Michael Willems, managing director media Dentsu Benelux: ‘Deze langdurige samenwerking, die al sinds 2008 bestaat, biedt ons de kans Storck te mogen blijven ondersteunen met verdergaande integratie en innovatie bij het versterken van hun merken en het bereiken van hun ambitieuze doelstellingen. Met onze data-gedreven aanpak en strategische modern media visie willen we hun succes verder uitbreiden.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!