Vijf merken hebben gekozen voor Abovo Maxlead als partner voor zichtbaarheid en online performance. Het gaat om luxe herenmodemerk Oger, producent van biologisch afbreekbare koffiecups De Koffiejongens en Cadeau Concepten, een bedrijf in meerdere cadeaukaarten (zoals cadeaubon.nl).
Daarnaast won Abovo Maxlead twee provinciale media-aanbestedingen van Overijssel en Gelderland.
Abovo Maxlead gaat helpen met verschillende on- en offline oplossingen. Bij De Koffiejongens ligt de focus op het versterken van de naams- en productbekendheid. Cadeaubon.nl wil zijn positie in de markt verder uitbouwen. Het bureau gaat Overijssel en Gelderland helpen met het informeren en betrekken van de inwoners van deze twee provincies.
Oger heeft de wens om de beleving van het merk ook in een online wereld te kunnen vertalen. Björn Hillerström, CCO: 'Wij hebben gekozen voor de diensten van Maxlead, omdat er een persoonlijke klik is, ze bewezen resultaten hebben op omnichannel vlak en daarin met oplossingen komen die aansluiten op onze wereld.'
Willem-Albert Bol, ceo Abovo Maxlead: 'Wederom zijn het hele diverse bedrijven met ieder hun eigen uitdagingen. Juist die verschillen maken het voor onze collega’s zo leuk om voor deze klanten te werken. Alle merken willen winnen en wij begeleiden ze daar heel graag bij.”
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!